اطلاع‌رسانی آخرین وضعیت آسان بورس

24 مهر ساعت 20:00

همراهان عزیز آسان بورس، به اطلاع می‌رسانیم امروز سخت افزار تعمیر شده را تحویل گرفتیم. متاسفانه هاردهای این سرور نیز آسیب دیدند. در حال حاضر اپلیکیشن‌های آسان بورس مثل سایت، پردازشگر داده‌ها و سایر سرویس‌ها نرم‌افزاری آسیب دیده‌اند. خوشبختانه تمام داده‌های کاربران(مثل فیلترها و استراتژی‌ها) موجود و بدون مشکل هستند. تیم ما در حال بازیابی هاردها هستند. این فرآیند بسیار کند است. متاسفانه در حال حاضر تا اطلاع ثانوی و اتمام فرآیند بازیابی از سرویس‌دهی معذوریم. انشالله پس از بازیابی سرویس‌های نرم‌افزاری بتوانیم خدمات را دوباره در اختیار شما قرار دهیم.
از صبر و شکیبایی شما سپاسگزاریم.



نظرسنجی

با توجه به شرایط سخت اقتصادی، هزینه‌های بالای نگهداری، عدم تطابق درآمد و هزینه، عدم همکاری و پشتیبانی سرمایه‌گذار از مجموعه و بسیاری موارد دیگر؛ تیم آسان بورس را خسته، دلسرد و از سرویس دهی ناامید کرده است.
شما کاربران عزیز را عضوی از خانواده خود می‌دانیم و خواهشمندیم در خصوص موارد زیر نظر و پاسخ خود را به یکی از راه‌های ارتباطی ارسال کنید. لطفا در متن پیام، شناسه آسان بورس خود را نیز ارسال فرمایید.

این اطمینان را به شما می‌دهیم که نظرات، پیشنهادات، نصایح و نکاتی که از سمت شما مطرح می‌شود، به صورت جدی در تصمیم‌گیری ما تاثیرگذار است. پیشاپیش از لطف و همراهی شما سپاسگزاریم.


t.me/asanbourseplus


عذرخواهی بابت قطع شدن سایت

23 مهر ساعت 18:00

با توجه به اینکه تعمیر سخت‌افزار یک روز عقب افتاد متاسفانه فردا امکان سرویس دهی وجود نداشته و انشالله از چهارشنبه آسان بورس مجددا فعال خواهد شد.
از صبر و شکیبایی شما سپاسگزاریم.


23 مهر ساعت 08:00

با توجه به پیگیری انجام شده، تعمیر سخت‌افزار سرور امروز آخر وقت انجام خواهد شد. انشالله فردا خدمات آسان بورس مجددا برقرار خواهد شد.
از صبر و شکیبایی شما سپاسگزاریم.


21 مهر ساعت 12:00

با توجه به پیگیری‌های انجام شده، متاسفانه روز گذشته اختلال برق (به گفته مسئول مربوطه) در دیتاسنتر های‌وب باعث آسیب سخت افزاری به سرور اصلی آسان بورس شد. سرور برای تعمیر ارسال شد و خوشبختانه مشکلی برای داده‌های کاربران به وجود نیامده و بکاپ روزانه را داریم.
از صبر و شکیبایی شما سپاسگزاریم.


20 مهر ساعت 18:00

کاربران گرامی،

ما بابت قطع شدن سایت و مشکلاتی که ممکن است شما را تحت تأثیر قرار داده باشد، صمیمانه عذرخواهی می‌کنیم. از عصر جمعه در دیتاسنتر های وب مشکلی پیش آمد که بعد از آن سرور اصلی ما از کار افتاده است. تیم فنی ما در تلاش است تا مشکل را شناسایی و رفع کند. امیدواریم به زودی خدمات به حالت عادی بازگردد
از صبر و شکیبایی شما سپاسگزاریم.